Terkini dari N28 Kerdau, Pahang

Terkini @RT

PAS & PKR letak calon di Merlimau ?



Berikut dilampirkan 5 ulasan penyokong totok PAS dalam thread forum terkenal mereka. Kebanyakan mereka tidak yakin menang di Merlimau dan ada yang mencadangkan PKR bertanding di kerusi tersebut.


1. tak kira berapa majoriti, aku jangkakan BN juga yg menang di merlimau. so, lebih baik PR tak tanding di DUN ini lagipun PRU dah hampir. bagi free je kat BN. kalau bertanding utk kurangkan majoriti atau kekalkan majoriti yg ada, baik tak usah..buang duit, buang masa ja.
2. sebenarnya kita kena sedar bhw kita telah dipermain pkr sejak sebelum pru12 lagi. pkr hanya mahu kerusi yang ada prospek menang mudah je... yang confirm kalah mereka bg kat kita.
3. kalau tak bertanding di merlimau aku tak setuju... apa kata bagi pkr pula yg merasai kekalahan di merlimau.. asyik jentera kita je kena pulun habisan....

4. lepatputih wrote:
PAS atau pkr yg bertanding, yg pastinya jentera pas lah yg akan digunakan.
baik suruh pas terus bertanding sbb pkr takder jentera parti yg kuat.

5. metabox wrote:

PKR bukan setakat ketiadaan jentera, ahli pun tak ade. harapkan ahli parti lain untuk memberi undi. kalau pkr nak bertanding, biarkan mereka bertanding bersendirian. biar jadi pas lawan umno lawan pkr. ada yang hilang wang pertaruhan rasenya.


Aku pula ingin mencadangkan supaya kedua-duanya, PAS dan PKR bertanding di kerusi Merlimau supaya dapat membuktikan bahawa PKR hanya menumpang populoriti PAS... PKR pula bolehlah membuktikan bahawa mereka sebenarnya masih kuat dan tidak hanya bergantung pada Anwar Ibrahim semata-mata. Apa macam ada berani ?

Sumber: Rakyat Tranung

No comments:

N-27 DUN MERLIMAU

25 Suara Sahih Terkini